Müügitingimused
Mōisted
Antud tingimustes tähendab „a-care” DBB GRUPP OÜ-d ning „ostja” tähendab kaupade ostjat a-care’ilt allpool kirjeldatud tingimuste alusel.
Ainult professionaalidele
a-care’i veebipood tegeleb eranditult ainult hulgimüügiga. a-care ei müü kaupa otse tavatarbijale, kogu müügitegevus on suunatud iluteeninduse professionaalidele. Kõik käesoleval veebilehel müüdavad tooted on mõeldud kasutamiseks iluteenuseid osutavatele ja vastavat kvalifikatsiooni omavatele isikutele (meditsiinilised ilukliinikud, kosmeetikasalongid) ning neid saavad osta ainult sobiva erialase koolituse läbinud professionaalid. Käesoleval veebilehel müüdavate toodetega töötamiseks peab klientidel olema nõutav kvalifikatsioon. Kaupu müüakse eeldusel, et neid kasutatakse ettenähtud eesmärgil. a-care ei võta endale vastutust a-care’i tarnitud toodete või seadmete kasutamise või väärkasutamise eest kas koolitatud või koolitamata personali poolt ilma kvalifitseeritud järelvalveta. Ärikliendina on teil kohustus tagada toodete nõuetekohane kasutamine, kusjuures me jätame endale õiguse nõuda teilt oma ametikoha või kvalifikatsiooni tõestamist.
Hinnad ja üldised küsimused
Veebilehel olevate kaupade hinnad ei sisalda käibemaksu ega tarnekulusid. Jätame endale õiguse muuta kaupade hindu ja teha eripakkumisi ette teatamata. Juhul kui mõne kauba juures olev hind peaks mingil põhjusel tegelikust müügihinnast erinema, müüme teile toote madalama summa eest. Kui toote õige hind on näidatust kõrgem, siis võtame teiega enne kauba ärasaatmist ühendust ja kas lepime kokku korrigeeritud hinna suhtes või teavitame teid tellimuse tühistamisest. Tellimuste täitmine sõltub laoseisust. a-care’il on õigus keelduda toodete müümisest järelmaksuga. a-care omalt poolt tagab korrektsed tootekirjeldused, mida vajadusel muudetakse. Kõik värvitoonid on nii sarnased, kui arvutiekraanil on võimalik esitada.
Teie veebipoe konto
Konto omanikuna vastutate kogu teie kontol või teie parooli all toimuva tegevuse eest. a-care'i veebipoe kasutajana vastutate oma konto ja parooli konfidentsiaalsuse ning arvutikasutuse piiramise eest vältimaks volitamata isikute juurdepääsu kontole. Kui arvate, et teie parool on saanud teatavaks kõrvalistele isikutele, olete kohustatud meid sellest koheselt teavitama. a-care jätab endale õiguse blokeerida juurdepääs veebilehele, sulgeda kontod või tühistada tellimused oma äranägemisel. Meiepoolne tellimuse tühistamine on tasuta.
Teie tellimused veebipoes
Tellides a-care’i veebipoest kaupu, saate kõigepealt vastu tellimust kinnitava e-kirja. Käsitleme teie tellimust kui toote ostmise pakkumust, millega me nõustume, saates teile antud toote. Samas tellimuses olevad tooted, mida me mingil põhjusel saata ei saa, vastava lepingu raamesse ei kuulu. Kõik tellimused sõltuvad kauba olemasolust laos. Kui tellimuse täitmiseks piisavad varud laos puuduvad, teavitame teid sellest e-kirja teel teie poolt registreerimisvormil esitatud aadressil. Tellimused rahuldatakse laekumise järjekorras meie serverisse.
Tarne ja tarnetasu
Meie reeglid sätestavad kaupade lähetamise 24 tunni jooksul tellimuse laekumise hetkest, kuid see tingimus võib muutuda sõltuvalt kauba olemasolust laos. Kauba kättetoimetamiseks Eesti piires järgneva tööpäeva jooksul peab tellimus olema meieni jõudnud eelmisel tööpäeval enne kella 11.00. See tingimus on kehtiv ainult kauba olemasolu korral laos ning ei ole kohaldatav otse tarnijalt saadavatele kaubaartiklitele ega suuremõõdulistele või rasketele kaupadele. a-care ei vastuta transpordiprobleemidega seotud viivituste eest. Tarneajad on esitatud heauskselt, kuid ei ole siduvad. Mõned mööblitellimuste tarned võivad võtta aega 6−9 nädalat, eritellimusega kaubaartiklite tarned 10−12 nädalat.
Alates 100 EUR+KM ületavate tellimuste korral on transport tasuta.
Tellimuste korral, mille puhul kogusumma jääb alla 100 EUR+KM, on transporditasu 3 EUR+KM (SmartPOST pakiautomaat), 6 EUR+KM (ITELLA- või DPD kullerteenus).
Nimetatud tasud kehtivad ainult transporditeenustele Eesti Vabariigi piires ega laiene suuremõõtmelistele ja rasketele esemetele. Eritellimuste transporditasude kohta tuleb esitada päring. Eelnev päring tasub esitada järgmiste kaupade veotasude kohta: hüdraulilised toolid; kaasaskantavad, hüdraulilised ja elektrilised töölauad; suured toolid, küünetehnikute/maniküürijate töökohad, administraatorilauad ja muud suured mööbliesemed. Antud nimekiri ei ole ammendav.
Tarnitud kauba ülevaatus ja tagastamine
Saadud kaupade ülevaatus tuleb teostada kohe kättesaamisel ning kõik puudujääkide või kahjustustega seotud pretensioonid tuleb esitada a-care’ile 48 tunni jooksul pärast kaupade kättesaamist. Kui kaubad on tellitud eksikombel või ei vasta õigustatud ootustele, võtke tagastusloa saamiseks ühendust meie esindusega tel +372 677 9 779 (55 342 53), E−R kella 9−17. Kaubad tuleb tagastada 7 päeva jooksul alates kättesaamisest. Kaubad ei tohi olla kasutatud, peavad olema heas korras ning originaalpakendis. Tagastatavate kaupade transpordikulud kannab ostja. a-care ei vastuta transportimise käigus kaduma läinud või kahjustada saanud kaupade eest. Soovitame ostjal alles hoida transpordikviitung või hankida transpordikindlustus, mis katab tagastatavate esemete maksumuse. Suuremõõtmeliste/raskete või mingil põhjusel mittesobivate kaupade tagastamisel arvestatakse kauba maksumusest maha min 10% käitlemistasu. Eritellimusel valmistatud tooted tagastamisele ei kuulu. a-care ei saa rangete hügieeninõuete tõttu vastu võtta tagastatavaid tooteid, mida on juba kasutatud. Vale pakendamise tagajärjel transpordi ajal kahjustada saanud kaupade tagastamisel ei saa ostja ostusummat/krediiti täielikult tagasi. Pöörake tähelepanu asjaolule, et vahetult tootja poolt saadetud kaubaartiklid ei kuulu tagastamisele põhjusel, et need on osutunud sobimatuks. Täpsemat teavet saate meie kontorist. Meeles tuleks pidada, et sobimatuse põhjendusega kaupade postikulud arvestatakse tagastatavast summast maha.
Veebisisu
Kogu veebilehe sisu on a-care’i (DBB GRUPP OÜ) või meie tarnijate omand. Kõik veebisaidil kasutatavad tarkvarad on a-care’i (DBB GRUPP OÜ) või meie tarkvaratarnijate omand. Väljavõtete tegemine või veebilehel olevate artiklite taaskasutamine ei ole lubatud ilma a-care’i (DBB GRUPP OÜ) kirjaliku nõusolekuta. a-care (DBB GRUPP OÜ) annab teile loa veebilehele sisenemiseks ja selle piiratud kasutamiseks isiklikul otstarbel, aga mitte sellel oleva teabe kas osaliseks või täielikuks allalaadimiseks (v.a lehe puhverdamine) või muutmiseks (v.a a-care’i (DBB GRUPP OÜ) kirjalikul nõusolekul). Litsents ei hõlma veebilehe või selle sisu edasimüümist või kasutamist ärilisel eesmärgil või kontoinfo allalaadimist või kopeerimist teise müüja kasuks. Ei antud veebilehte ega ühtegi selle osa ei tohi reprodutseerida, dubleerida, kopeerida, müüa, külastada või muul viisil kasutada ärilistel eesmärkidel ilma a-care’i (DBB GRUPP OÜ) nõusolekuta.
Veebilehe kommentaarid
Kommentaaride kirjutamiseks peate olema a-care’i veebipoe registreerunud kasutaja. Täname teid, et jagate oma seisukohti meie ja teiste klientidega, kuid siiski vaadatakse kõik kommentaarid enne postitamist üle. Järgige meie vastavaid juhiseid. Võimalik on kommenteerida kõiki saidil a-care.eu müüdavaid tooteid, kuid kommentaarid peavad sisaldama kõnealuse toote kohta olulist informatsiooni.
Me ei pane veebilehele välja kommentaare:
- mis sisaldavad teistele kommenteerijatele suunatud halvustavaid märkusi;
- mille sisu võib pidada solvavaks, vaenu õhutavaks, sündsusetuks või mis halvustavad kedagi rassi- või soopõhiselt;
- mis sisaldavad spämmi või reklaami;
- mis sisaldavad kellegi kohta isikuteavet, teie ise kaasa arvatud.
Vääramatu jõud
a-care’il (DBB GRUPP OÜ) on õigus tühistada tellimus või viivitada selle täitmisega, kui tarne teostamist takistavad või välistavad asjaolud, mis jäävad väljaspoole meie kontrolli. Taoliste asjaolude hulka kuuluvad (kuid ei piirdu nendega) kaupade tootmisprotsess, avariid, tulekahjud, loodusõnnetused või tarnijate või transportijate suutmatus kaupa õigeaegselt kohale toimetada.
Garantii
Kõikidele kaupadele kehtib garantii vastavalt tootja garantiitingimustele. Enne tagasimakse tegemist või asenduskauba väljastamist tuleb saata kõik vigased kaubaartiklid, millel on olemas veel kehtiv tootja garantii, koos asjakohase aruandega tootjale uurimiseks.
Omandistaatus
Kõik kaubad kuuluvad a-care’i omandusse ning lähevad ostjale a-care’ilt üle alles pärast kõikide summade (kõikide arvete alusel või muudel alustel) täielikku tasumist a-care’ile.
Firma andmed
a-care (DBB GRUPP OÜ) Härgmäe tn. 21-2, 76902 Tallinn, Estonia (Kontor on avatud E-R: 09.00-17.00. Tel: +372 55 342 53 / 6 779 779, E-post: office@dbbgrupp.ee